Sunday, July 25, 2010

Derma Darah- kali ke- 7 (22 Julai 2010)

Salam Semua.
Hari ni aku nak ceritakan tentang EHS yang dijalankan di tempat keja aku..PHILIPS LUMILEDS.
Kira masuk ni dah kali ke-7 aku menderma. 5 kali utk GH, 1 kali Loh Guan Lye dan kali ni utk Gleneagles.
Aku baru je menderma bulan april baru ni di GH, risau gak kalau2 x boleh derma lagi sbb tak smpai 3 bulan lagi (kurang seminggu). Tapi alhamdulilah..berkat keikhlasan..yahOO. aku berjaya!

Pihak Philips memberi Tuala sebagai cenderahati dan dari pihak Hospital pula kami mendapat hamper yang comel.Didalam hamper tu ada Vitamin C(yang mahal) heheh dan satu lagi  ( tgk attachement kat bawah
sekali)

Wah Bergayanya..tp nape CT semacam je..tahan kentut ke ? adesss

Ni Pic Masa dah BERJAYA melepas ujian bagi mendapatkan kelulusan utk MENDERMA DARAH

NI wajah aku yang tgk buat2 cOOl padahal dalan ati tuhan saja yang tahu...huhuhuh Besarnya jarummm...

Wajah pucat lepas Derma darah. Kami minum2 dulu. Tuala tu Philips yang bagi.

Lepas dah segar kembali, kami pun masuk dalam Auditorium

Ni adalah untuk dijual. Kami tlg jaga kejab je so, sempat posing ler...ehhehe

Ni lah Cenderahati dari GLENEAGLES Hospital utk keikhlasan kami menderma..cute kan !

Ni kami tgh mencuba kepakaran dari Denai SPA. Sedappppp.Fuhh !

Kami ni bab2 mcm ni mmg selalu support. Peramaikan majlis org kata..heheh


Hasil Nukilan : Mawar_Ungu

2 comments:

Zai Zamree said...

nyampesss

ct_rosmiera @SePaT-rOnGgEnG said...

Jeles..jeles..jeless...
pepun bangga dapat kengkawan yang suka menderma....

ngeh..ngeh..ngehhh..
*azamku tahun dpn..agar dapatla joint korang...InsyAllah.