Tuesday, November 12, 2013

Oyien oH Oyien


Assalamualaikum
Lama x celoteh dlm ni rasa janggal plak namun akan kuteruskan jua catitan ku ini. Dan lebih 2 bulan aku hubby aku beli kucing@Oyien ni. Dari kecik lani dah nmpak besaq dan gebu. Kami semau syg sgt kat dia. cerdik plak tu. kalau aku bangun pagi ja mesti dia pun bangun dan tunggu siap2 depan bilik ayaq. dia tau dah aku nk masuk mandi..ops atau dia nk ngendap aku sbb dia kucing jantan hehe....

Tapi tiba2 harini aku bangun x nmpak dia pun. Aku panggil cari merata x dak. pintu umah mmg malam x tutup rapat sbb bagi angin masuk. cuma log pintu besi ja. Tapi kebiasaannya dia x kan kluar. dia lepak depan pintu ja. Aku mula risau gerak anak2 ngan hubby sekali soh cari. naik 1 tingkat turun 1 tingkat pangiil x menyut..mmg dah risau.

Aku dah lambat. aku turun dgn berat hati tp dan lagi lalu kot belakang flat kot2 la dia jatuh dari tingkap ka..mana la nk tau kan sbb dia penah panjat tingkap bilik. X dak juga aku terus mai keja la.

Smpai kul 9 mcm tu hubby kol bgtau Oyien ada dlm umah. dia keluar dari recorder Astro. MasyaAllah boleh dia diam tang tu padahal kami punya risau. Geram pun ada Syukur pun ada..

Oyien, lain kali jgn buat lagi k...nk luruh jantung mama, abah, kak syasya & kak syanie. We Love U @
Oyien.

No comments: