Thursday, April 10, 2014

Shoping Barangan Baby...Bestnyee..

Assalamualaikum dan salam 1 Msia.
Hari ni aku nk bgtau betapa xcitednya aku pegi shopping brg baby. Ye lah kan dah 15 tahun x lalu pun dept baby…hehe.

5/4/2014
Aku dengan puteri kedua pun pegi Klinik Pakar Wanita Tan kat Bukit Jambul utk scan baby aku ni. Bukan apa kan nk pi shoping so kalau dah tau jantina senang nk borong.
Aku smpai pukul 9am. Smpai giliran aku pukul 11.30am. kebas satu badan punya tunggu huhu. Doc confirmkan yg aku bakal mendapat BABY GIRL. So nanti ada 3 puteri la jawabnya. X payah aku pening nk pikiaq duit hantaran nk minang sbb aku tunggu trima pinangan ja hehe. Apapun aku tak kisah sebenarnya yg penting aku selamat melahirkan Baby yg sihat dan sempurna serta mengharapkan anak aku ni bakal menjadi anak yg solehah, berakhlak dan berilmu…amin.

Selesai sudah bab scan. Lepas tu terus ja aku drive pergi Sunshine Square. Wah terujanya aku bila masuk baby dept. baju comel2 lebih2 baju baby girl…rasa nk borong semua tapi agak2 la kan..gaji nk guna sebulan . Niat dihati mula nk beli 4 pasang ja..teruja punya pasal terlajak smpai 8 pasang hehe..tu pun nasib baik puteri kedua aku dah tarik muka lengoh kaki hehe..tgk la sendiri brg2 yang kami borong. Ni ja yg sempat. Tuala, lampin, Pek bersalin dan  2-3 brg lagi belum sempat beli..shopping len kali pulak. Dah letih.balik dari sunshine kul 3pm. Wah 3 jam aku ada kat baby dept saja..dasyat2. x sedar masa berlalu.
 Ni la semua brg aku sempat beli. ikut hati nk beli lagi tapi cukup2 la dulu..len kali sambung shoping lain hehe
Storage Box tu aku beli khas utk simpan brg baby. malas nk guna raga kali ni. guna box ni tak masuk habuk.

 Set Mandian ni beli Kat TESCO Jelutong. Ada set mandian, Pampers New Born & Wet Tissue..

Warna warni tapi baby ni aku byk pilihkan warna hijau. kali ni berkenan HIJAU lebih.



Tq
Mawar_Ungu

No comments: