Monday, December 13, 2010

Karnival Sg Petani - Oct 2010

Ni Pic masa aku jadi comitte utk Philips ke Karnical SG Petani. X sangka best gak tempat tu. kira first time la aku gi sana..Ada 4 trip semua. So aku dah gerak ikut trip mula lagi..
Sampai sana ada game tarik tali dalam air (aku x join ler). Pastu xtiviti bebas siap ada karaoke lagi. Aku sebenarnya ketaq nk karaoke tp malu2 kucing gitu...meowWw hehehe

Kami ada disana dari kul 10pm macam tu sampai bertolak balik kul 5.00pm. Yang bestnye aku tak balik.
Aku stay kat Cinta Sayang Resort. Room Vip kot sbb besaq la room tu..mmg puaih ati la..malam tu anak2 aku sampai dengan umi dan aisyah. Anak2 kalau dah smpai apa lagi..mana sabaq nk tunggu esok baru nk masuk karnical..terjun kolam dulu ler..Malam lak kami pi makan kat Nasi Lemak Cinta Sayang..sedap gilesss sampai lani dok tahan ayaq liuq lagi....











No comments: