Sunday, November 30, 2014

NoV & DeC 2014

Salam Ceria & Salam 1 Malaysia……
Pejam celek pejam celek dah cuti sekolah…cepat betul masa berlalu..x sangka aku makin tua…huhu
Anak sulung aku dah nak masuk 17 tahun, tahun depan….xpe..usia hanya pada angka yg penting jiwa aku muda kan hehe

Dalam x diam..baby Lisya pun dah 4bulan setengah. Dan pandai meniarap dah.Mula meniarap masa 4 bulan.  Susu x berapa nk minum so aku mula ajaq dia makan bijiran. Nampak mcm dia suka tapi aku x bagi byk sbb dia belum capai 6 bulan lagi. Lani suka masukkan jari dalam mulut…biasanya 2 jari tapi kdg tu smpai 4 jari haishhhh anak mama ni..Skrg ni dah pandai..x boleh tinggal sorang2 mesti nk nanggeh, tu kalau Nampak kita renyeh bukan main smpai kaki tangan gedit2. Lani Lisya x suka baring. Dia suka duduk @ berdiri…bosan la tu.
Jadi aku mula bagi dia duduk dlm walker. Ada org cakap x bagus utk tulang belakang sbb lembut lagi…ermm x pe lah..insyaAllah x da apa2. Masa anak sulung & anak kedua pun aku ajar duduk masa usia mcm ni gak..lapik bantal kat depan supaya stabil.


Makin hari makin hepi aku dgn gelagat2 comel dia…senyuman dia, tangisan dia, jeritan dia semuanya menceriakan kami sekeluarga…..mama syg  SYAZZWINA SYAZZWANI SYAZZIERA !!!




No comments: