Tuesday, August 31, 2010

Majlis Anugeragh Cemerlang.. MGS.

260 Aug 2010
Ada Majlis Anugerah Cemerlang sekolah anak aku..MGS.
Selalunya Ibubapa tak boleh ikut serta tp memandangkan tahun ni  Syasya akan menerima sijil penghargaan Pengawas dan Syanie masuk persembahan so, leh join ler...

Start kul 8.00am - 11.00am. Aku siap bawa camera nak rakam persembahan syanie. Dok barisan depan.Byk juga persembahan. Ada Nasyid, Dikir Barat, Tarian India Moden, Koir dan Penyampaian Hadiah. Ramai yang dapat hadiah...tak lupa juga Anugerah utk pelajar2 tahun lepas yang dapat 5A dalam UPSR. Bestnyeeeeeeeee...

Part yang memilukan ialah bila semua ibubapa juga diminta bangun dan menyanyi lagi NEGARAKU dan PULAU PINANG. Ntah nape tiba2 air mata aku bertakung. Terharu kot sbb dah lama tak nyanyi atau mungkin aku teringat kenangan zaman persekolahan aku dulu..Patriotik sungguh aku nie !

Utk SyaNie
Belajar menjadi lebih rajin dan Lebih gigih berusaha.

Utk SyaSya
GOOD LUCK dan semoga segala penat lelah selama 6 tahun akan berbayar dengan mendapat keputusan yang Baik dalam UPSR nanti
Buat Yang terbaik dan YAKIN BOLEH !!!


Syasya

Syanie

No comments: